Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Fórum Guildy Kingdom of Horde
 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Mate zkušenosti s Raidy?

Goto down 
+3
Kastel
ViktoraP@seznam.cz
Trallelite - GM
7 posters
AutorZpráva
Trallelite - GM
Admin
Trallelite - GM


Poèet pøíspìvkù : 49
Join date : 05. 11. 08
Age : 43
Location : Ostrava-Poruba

Mate zkušenosti s Raidy? Empty
PříspěvekPředmět: Mate zkušenosti s Raidy?   Mate zkušenosti s Raidy? Icon_minitimeWed Nov 05, 2008 8:37 am

Ja jo už jsem jich par byl,ale u Aliance. A co vy mate zkušenosti s Raidy?
Návrat nahoru Goto down
https://kofh.forumczech.com/
ViktoraP@seznam.cz




Poèet pøíspìvkù : 3
Join date : 05. 11. 08
Age : 37
Location : Praha

Mate zkušenosti s Raidy? Empty
PříspěvekPředmět: Re: Mate zkušenosti s Raidy?   Mate zkušenosti s Raidy? Icon_minitimeWed Nov 05, 2008 10:15 am

Já jsem ve wowu uplný nováček takže mám minimální zkušenosti ale mám nějaké kamarády na serveru kteří hrají už dlouho a oni mi docela pomáhají tak se snad vše rychle naučím.
Návrat nahoru Goto down
Kastel




Poèet pøíspìvkù : 3
Join date : 05. 11. 08
Age : 40
Location : Most

Mate zkušenosti s Raidy? Empty
PříspěvekPředmět: Re: Mate zkušenosti s Raidy?   Mate zkušenosti s Raidy? Icon_minitimeThu Nov 06, 2008 1:58 am

Ja prisel z free kde se chodil ZA a Kara, ale prece jen na free to funguje trochu jinak
Návrat nahoru Goto down
Craz




Poèet pøíspìvkù : 6
Join date : 12. 11. 08

Mate zkušenosti s Raidy? Empty
PříspěvekPředmět: Re: Mate zkušenosti s Raidy?   Mate zkušenosti s Raidy? Icon_minitimeThu Nov 13, 2008 1:12 am

Zkušenosti nemám takřka žádně :-( Hrál jsem před rokem chvilku na offic. serveru za mága. Toho jsem měl lvl 42 a už mě to přestalo za něj bavit hrát, tak jsem přestal hrát úplně. Až teď po roce jsem se rozhodl že si zase za hraji. :-)
Návrat nahoru Goto down
NetMister

NetMister


Poèet pøíspìvkù : 17
Join date : 14. 11. 08
Age : 32
Location : OSTRAVA!!!